Contact Info / Websites

All 8 audio Reviews


DJ Babokon - Revelations DJ Babokon - Revelations

Rated 5 / 5 stars

There is nothing to want for it has all been laid out in sound. t(^-^)t
Love your stuff guy. Never stop.


DJ-Babokon responds:

I shan't!


Marcie - Never Enough (xK Marcie - Never Enough (xK

Rated 5 / 5 stars

Holy shit! made my day



Temptation Of Dance - B4M! Temptation Of Dance - B4M!

Rated 5 / 5 stars

This is pretty sick dude. keep it up. :D


BeefourMusic responds:

Don't worry, plenty more tracks to come! :D

- BeefourMusic -


Dilemma - (F-777 ReMiX) Dilemma - (F-777 ReMiX)

Rated 5 / 5 stars

love it!

awesome sauce.



Operation: Evolution Operation: Evolution

Rated 5 / 5 stars

PWnage of my life

it looks like this song is still a big hitter. Good for you. i remember when it first came out. damn that was a good day.


People find this review helpful!

Misery Business (8-Bit) Misery Business (8-Bit)

Rated 4.5 / 5 stars

Sweet

If theres ever a paramore video game ill let you know. lol


bigbeek responds:

haha thanks :D! glad to know people still listen to this!


Paramore- That's What You Get Paramore- That's What You Get

Rated 5 / 5 stars

Awesome!

Don't listen to people who give you crap! You did give credit and thats that. This song is entirely your own. People are just natural born haters. :)



Misery Business (Techno Cover) Misery Business (Techno Cover)

Rated 4 / 5 stars

Its pretty good. :)

Well its not as good as the real song but its a very close second! :)